Herd Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Affiliates
gratis forum


Guide voor Newbies

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Guide voor Newbies Empty Guide voor Newbies

Bericht van Chez za apr 25, 2015 7:26 pm



Hallo,

Allereerst welkom op Herd Life en leuk dat je je geregistreerd hebt!
Ik zal je wat vertellen over de site. Op Herd Life is het de bedoeling dat je RPG-ed, dit staat voor Role Playing Game. Dit betekend dat je al schrijvend de wereld van de herten ontdekt met een zelfgemaakt karakter. Op dit topic zal ik je een beetje op weg helpen.

Stap 1. Nu je je geregistreerd hebt, kan je zien dat je een e-mail (dit wordt ook wel een Private Message of PM genoemd) hebt! Je kan naar je PM gaan door op New PM te klikken onder het plaatje bovenaan de pagina. Lees dit mailtje goed door, want hier staat van alles in!
Stap 2. Lees de regels goed door, maar nog belangrijker, hou je eraan! Ook is het handig om de informatie te lezen die bij de regels staat.
Stap 3. Je zult wel merken dat je nog geen profielfoto en/of onderschrift hebt. Dit kan je aanvragen door mij een mailtje te sturen met een plaatje. Dit plaatje moet wel getekend zijn, dus niet een foto. Ik raad de site deviantart aan om daar een tekening van een hert vandaan te halen. Je kan het setje (=avatar en onderschrift) instellen door naar profiel te gaan en dan op 'avatar' en 'signature' te klikken.
Stap 4. Nu je je setje hebt ingesteld, is het tijd om je karakterkaart in te vullen. Dit kan je ook doen bij profiel. Hier vul je je naam in, de Herd waar je bij zit in, de leeftijd van je hert etc.
Stap 5. Je bent nu klaar voor de RPG! Als je wilt kan je nog oefenen, dit staat als je iets verder naar beneden scrolt op de home-pagina. Je maakt dan een topic aan en anderen reageren erop en geven je tips en tops.

Veel plezier op Herd Life!
Chez.
Thank you Sarah!
Chez
Chez
★★★★★
Posts :
70

Age :
23

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum